bemutatkozás

DeletedUser5237

Guest
Sziasztok!

Molnár Róbert vagyok, 25 éves pécsi egyetemista. Véletlen bukkantam rá a játékra, de 2-3 óra játék után azt tudom mondani, hogy nagyon tetszik, bár még sok mindenbe bele kell tanulnom :) Ha valaki céhet szervez, ahhoz nagyon szívesen csatlakoznék! Írjatok bátran! :D A játékban Sir Robin a nevem!:cool:
Jó játékot Mindenkinet, üdv!
 

DeletedUser13223

Guest
Halihó!

Zoli vagyok a Westen kb. 1.5 éve játszom itt pár napja kezdtem, eddig nagyon tetszik a játék.
 

DeletedUser18431

Guest
Sziasztok!
A játékbeli nevem (skelby101), kezdő vagyok ezért ha olyat csinálok ami nem illik, elnézést vagy figyelmeztessetek, pld. lezúztam már kisebbeket, gyengébbet, de ha nem ezt csinálom nem értem hogyan fejlődhetnék. Esetleg ha van valamilyen leírása a játéknak szívesen fogadnám. Köszi.
 
Utoljára egy moderátor szerkesztette:

DeletedUser

Guest
Kereskedelemhez és Kölcsönös motíváláshoz keresek barátokat és új tagokat a céhembe.

alapból kap az ember 80 embert aki a szoszéd és lehet vele kereskedni, plusz fel lehet venni 80 barátot, plusz 80 tagból állhat a céh ! a barátlistánál annyival komolyabb a céh hogy céhen belül nem kerül forge pontba a kereskedelem !

Azaz 240 embert tudsz motiválni takarítani és kereskedni vele, de támadni csak 80-at lehet. persze ha sikerül feltömni a céh és a barátlistát.

Én barátlistára is, és céhbe is gyűjtök embereket. Céhbe 10.000 pont felett jöhet bárki, akinek kell tudok küldeni meghívót jelenleg 8 tagja van a céhemnek tehát hely az még bőven van

Nevem a játékban Nostredamus és csak ezen az egy szerveren játszom. Jelenleg 2000 nyersanyagom van nagyjából összesen. én mindig kipakolom a piacra és forgatom némi haszonnal pl 20fát adok 30 festékért és 20 festéket adok 30 fáért így nől és nől a vagyon. persze sokkal komolyabb cuccal is kereskedek ez csak példa volt.

Amit termelek most posztó vas réz és üveg.
 

DeletedUser

Guest
Sziasztok,