Hadsereg

Státusz
Nem lehet hozzászólni.

Feneséges

Aktív tag
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy ha megvan minden katonai épületem az új korban nyugodtan elbonthatom a régi kor épületeit? ( Nagyon kezdő vagyok, bocsi) Köszönöm :D :D
Szia!
Elbonthatod, eladhatod, de az ott kiképzett katonák - a független egységek nem - eltűnnek.

Szerk.: Mindenki volt kezdő. :)
 

DeletedUser25688

Guest
Sziasztok! Azt szeretném megkérdezni, hogy a tüzérség ellen milyen katonát kellene gyártanom, mert nekem nincs olyan aminél azt írja ki, hogy tüzérség ellen. Nem tudom, hogy később lesz-e. Köszönöm.
 

DeletedUser23560

Guest
Általában a gyors egységek bónuszosak ellene az első korokban. de tüzérséget is lehet használni ellene. meg könnyű egységet is. :)
 

DeletedUser25688

Guest
Sziasztok! Ma megtámadtak. :( Azt szeretném megkérdezni, hogy hogyan tudom visszatámadni. Elmentem a városába . de a támadás szürkén van, nem tudok semmit tenni. Lenne még egy kérdés, hogy én nem értem ezt a védekezést. Valaki elmagyarázná, hogy hogyan is kell. Köszi
 

DeletedUser23561

Guest
Ha támogattad a támadódat mielőtt megtámadott, csak 24 óra elteltével fogsz tudni bosszút állni. Védekező sereget a hadsereg irányítása menüben a kék gombbal jelölhetsz ki. A városod védelmével más dolgod nincs, a védősereged automatán fog játszani a támadóval.
 

DeletedUser25688

Guest
Ha támogattad a támadódat mielőtt megtámadott, csak 24 óra elteltével fogsz tudni bosszút állni. Védekező sereget a hadsereg irányítása menüben a kék gombbal jelölhetsz ki. A városod védelmével más dolgod nincs, a védősereged automatán fog játszani a támadóval.
Köszönöm, be is állítottam.
 

Vanek ur

Aktív tag
Ha támogattad a támadódat mielőtt megtámadott, csak 24 óra elteltével fogsz tudni bosszút állni. Védekező sereget a hadsereg irányítása menüben a kék gombbal jelölhetsz ki. A városod védelmével más dolgod nincs, a védősereged automatán fog játszani a támadóval.